subota, 27. siječnja 2018.

Sadržaj majčinog mlijeka odgovoran za često dojenje




Majke koje odluče djetetu omogućiti najbolji izvor hrane – svoje mlijeko – često su u čudu koliko često dijete želi sisati i sumnjaju da nešto nije u redu. Postoji razlog zašto je potrebno često dojiti!



Svaka pojedina vrsta sisavaca ima specifičan sadržaj mlijeka, ovisno o načinu života koji vodi i načinu na koji brine za svoje potomstvo. Neke životinjske vrste ostavljaju svoju mladunčad dulje razdoblje dok su u lovu i njihovo je mlijeko zbog toga zasićeno masnoćama i kalorijama kako bi mladunčad bila dovoljno dugo sita dok čeka mamin povratak. Takvi mladunci sišu nekoliko puta na dan. Kod nas ljudi situacija je drugačija. Majčino mlijeko je relativno siromašno kalorijama i masnoćama i da bi dijete osjećalo sitost, vrlo često traži dojku. Zapravo bebe zahtijevaju gotovo neprekinuti kontakt. Nama najbliži genetski rođaci u životinjskom svijetu – primati – zbog toga svoje mlade stalno nose i hrane tijekom cijelog dana. Naravno, oni nemaju sve one obaveze koje imaju žene (spremanje kuće, pranje rublja, kuhanje i sl.) pa im možda to nošenje bebe i učestalo dojenje nije toliko zahtjevno, no uz dobru podršku u domu, prvih nekoliko mjeseci glavna zadaća neka vam bude držanje bebe u naručju (pomoć u obliku marama i slingova je sjajna) i dojenje djeteta na zahtjev. Učestalo dojenje osigurat će stvaranje dovoljne količinu mlijeka za razvoj djeteta i sve njegove prehrambene potrebe za minimalno prvih 6 mjeseci života.



Advertisement
-0:15
Tekst: Ivančica Tarade
Foto: Profimedia

3 komentara:

  1. Pozdrav cijeloj javnosti, želim ovdje podijeliti svoje iskustvo sa velikim urokom zvanim Dr OKOSODO, iskoristio je svoju moć da vrati moju bivšu djevojku, prošlo je više od 6 mjeseci otkako me djevojka ostavila zbog drugog muškarca , nikad se nismo svađali toliko sam se iznenadio kada mi je cura jedne kasne večeri rekla na telefon da je među nama gotovo da ne možemo više biti zajedno, pa mi je spustila slušalicu, dao sam sve od sebe da nazovem da pokuša znati razlog zašto me napustila, ali je odbila odgovoriti na moj telefonski poziv, bio sam nemiran jer više ne znam što da radim, ali srećom, bilo mi je drago kada sam konačno vidio svjedočanstvo o tome kako se ovaj čarolija vratio mnogo veza zajedno, pa sam kontaktirao njegovu email adresu: DROKOSODO647@gmail.com

    rekao sam mu o svojoj situaciji i rekao mi da se ne brinem da će mi se vratiti nakon što je bacio čaroliju i poslati mi je za 24 sata, evo moja djevojka se vratila moleći za moj oprost i da me nikad ne ostavi, puno hvala, gospodine dr. OKOSODO, ili posjetite njegovu e-poštu DROKOSODO647@gmail.com

    ili

    nazovite / WhatsApp: +2349050443678

    OdgovoriIzbriši