subota, 27. siječnja 2018.

POZNATI DORUČAK GOTOV ZA 10 MINUTA




Sastojci:
500ml mleka
1 kvasac
1 pecivo
4 jaja
1 kasika sol
200ml jogurt
1kg/400g brasno(manje vise)






Priprema
1.
Stavite brasno,jaja,pecivo,jogurt,sol i mleko sa kvasecom i zamesite testo (kao za kiflice)da nije tvrdo.Dobro ga izmesite i stavite u vecu vanglu koju ste prethodno namazali sa uljem.Prekrijete testo sa najlon folijom (samo jedna strana namazite uljem )za da vam se testo ne lepi na najlonu i stavite ga u frizideru.Vako spremno testo stoi i do 7dana u frizideru.
2.
Kad pozelite da przite ,izvadite testo i sa rukama pravite mekice (razvlacite sa prstima sto tanje korice).U posudu u kojoj ke gi przite stavlja se malo ulje zagreje se i prze se mekice.Testo sto vam je ostalo opet se vraca u frizideru.
3.
Mozete gi jesti sa sirom ,sa slatko os smokvi ja tako volim,a vi mozete sa sta vi volite,slane, slatke sve po ukusu i zelji.





Posluživanje
Kad je testo vec gotovo mozete gi pravite za dorucak za veceru, ili kad vam neko dodje jer su brzi i stvarno su mekane,dobre i ic ne upijaju ulje.
Napravite i probajte ovo cudo od testa.

1 komentar:

  1. Pozdrav cijeloj javnosti, želim ovdje podijeliti svoje iskustvo sa velikim urokom zvanim Dr OKOSODO, iskoristio je svoju moć da vrati moju bivšu djevojku, prošlo je više od 6 mjeseci otkako me djevojka ostavila zbog drugog muškarca , nikad se nismo svađali toliko sam se iznenadio kada mi je cura jedne kasne večeri rekla na telefon da je među nama gotovo da ne možemo više biti zajedno, pa mi je spustila slušalicu, dao sam sve od sebe da nazovem da pokuša znati razlog zašto me napustila, ali je odbila odgovoriti na moj telefonski poziv, bio sam nemiran jer više ne znam što da radim, ali srećom, bilo mi je drago kada sam konačno vidio svjedočanstvo o tome kako se ovaj čarolija vratio mnogo veza zajedno, pa sam kontaktirao njegovu email adresu: DROKOSODO647@gmail.com

    rekao sam mu o svojoj situaciji i rekao mi da se ne brinem da će mi se vratiti nakon što je bacio čaroliju i poslati mi je za 24 sata, evo moja djevojka se vratila moleći za moj oprost i da me nikad ne ostavi, puno hvala, gospodine dr. OKOSODO, ili posjetite njegovu e-poštu DROKOSODO647@gmail.com

    ili

    nazovite / WhatsApp: +2349050443678

    OdgovoriIzbriši