nedjelja, 29. listopada 2017.

Čitateljica iz Cazina otkrila recept koji je njoj pomogao: ”Ljekari nisu mogli izliječiti reumu, kao ni trnjenje u rukama, a onda sam ja …”




Čitateljica iz Cazina željela je da pomogne i drugim ljudima koji su imali isti problem kao i ona, pa je otkrila lijek alternativne medicine.


Kako je i sama navela, niti jedan lijek koji su joj ljekari prepisivali nije imao nikakvog učinka, te su se bolovi svakim danom sve više povećali i sprečavali je da nastavi sa normalnim životom. Evo šta je ona rekla: ” Ako imate otekle krajnike, nemojte da idete odmah ljekarima, nego uzmite malo meda od kestena i nanesite ga na krpu, pa onda prkeo njega pospite bibera i takvu krpu stavite na vrat. Pustite da djeluje cijelu noć, a ujutru nećete osjetiti nikakve bolove. Na taj način sam i ja izliječila reumu. Išla sam mnogim ljekarima, ali niko mi nije dao niti jedan lijek koji bi mi pomogao. Bolovi su bili jaki, nesnošljivi, a počele su mi i ruke trniti. Onda sam ja uzela stvar u svoje ruke i pronašla domaći lijek koji mi je pomogao.” Ako želite i vi da izliječite reumu onda pripremite sebi ovaj lijek! Potrebni sastojci: 2 kg domaćeg meda (obavezno livadskog) 1 l destilovane vode 250 gr djeteline lucerke ( mora biti osušena)


Priprema: Na laganoj vatri kuhajte vodu i djetelinu, pa kad je smjesa prokuhala onda je procijedite. U ohlađenu smjesu dodajte med. Lijek uzimate 3 puta na dan, uvijek poslije jela i to po dvje kašike.
Izvor:lijekizprirode.com

Nema komentara:

Objavi komentar